Thursday, May 12, 2011

SUNYI NYE...


Assalamualaikum..em lama nye tak menulis kat blog ni..Seingat aini, last aini catat aktiviti harian aini ketika aini dah nak final exam.Sedar tak sedar kini dah hampir seminggu aini duduk kat kampung setelah tamat menduduki paper terakhir dalam final exam. Rasa rela tu memang la yang utama kerana setelah 3 tahun berhempas pulas mentelaah ilmu pinjaman daripada allah, alhamdulillah akhirnya berakhir juga. Insya-allah keputusan peperiksaan akhir ini akan diumumkan pada 25hb mei ini. Nanti ia akan bertukar kepada debaran pula.hehe. Doa lah yang menjadi peneman aini buat tika ini agar allah memberi kejayaan yang cemerlang kepada aini dalam peperiksaan tersebut..amin..

Em, alhamdulillah juga pada tanggal 7 mei baru-baru ini genap usia aini 21tahun. Tidak putus-putus zikrullah dibibir ini kepada allah s.w.t kerana telah meminjamkan aini usia ini agar aini bisa melihat dunia dan menikmati kehiduapan yang tidak akan aini jumpai dimana-mana. Pengalaman hidup selama 21 tahun ini aini amat aini hargai dan aini rasa ia masih belum cukup untuk aini bersikap matang. Masih banyak yang aini perlu pelajari untuk lebih berdidikasi dalam kehidupan ini. Apa yang aini fikirkan kini, bagaimana harus aini menjadikan diri aini mulia di pandangan allah tapi hanya di[pandangan manusia. Aini ingin diri aini menjadi seorang insan yang sentiasa rindukan Dia Yang Maha Esa melebihi rindu aini terhadap manusia. 

kini dilema aini adalah mencari kerja. Yela hampir 4 bulan aini akan duduk di rumah kerana pengambilan untuk memasuki degree pada bulan 9 nanti. Puas jugak la kan nak mengganggur ni. Dan fikiran ni pening nak pilih apa dan dimana. Gajinya tak kisah la asalkan aini selesa di situ dan boleh menerima situasi persekitaran di sana juga.

Doa daripada kalian amat-amat aini tagihkan. wallahua'alam..

No comments:

Post a Comment

Nuffnang Add

TENGOK-TENGOKLAH