Monday, March 28, 2011

HAPPY BIRTHDAY SHIELA

                           Assalamualikum dan selamat petang buat semua. Lama aini tak luangkan masa di sini. Alhamdulillah di petang yang indah ini kita bersua juga. Aini sekadar ingin menceritakan apa yang aini rasakan je. Em, hari ni merupakan birthday shiela..Sapa shiela??? Ha kan aini dah pernah post pasal romate2 aini dalam blog aini ni.. Shiela adalah salah seorang romate aini yang sudah hampir 5 semester kami duduk sebilik.    
                        
                            
Genap sudah usianya 21 tahun pada tahun dan tarikh ini. Dikesempatan ini, aini ingin mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran buat shiela.."oric" tetap dihati la..hehehe. Semoga allah sentiasa memelihara shiela di dunia dan akhirat. Dan semoga kita sama-sama menjadi seorang wanita yang soleha kepada ibubapa, bakal suami, rakan-rakan dan agama yang kita cintai..insya-allah..



                   

Em, apa yang menyedihkan aini dan romate aini yang lain masih belum mengucapkan selamat ini lisan kepada dia. Sedih je muka dia sepanjang hari ini. Kerjanya mengadap laptop.. mengadap laptop.. mengadap ;aptop je.. Aini pun kurang pasti apa yang dia rasakan sekarang. sedih ke, kecewa ke, atau apa ke? Kesian tau iani tengok riaksi muka dia. Tapi semuanya telah dirancang diaman sahabat baik shiela mahu kami sama-sama meraikan hari bahagia ini pada malam ini. Kek sudah siap dibeli, hadiah pun sudah siap di bungkus rapi. Hanya tinggal menunggu masa di serahkan kepada empunya diri sahaja. 

No comments:

Post a Comment

Nuffnang Add

TENGOK-TENGOKLAH